English|صفحه اصلی  | سایت اصلی دانشگاه |   امروز: پنج شنبه ١٣ آذر ١٣٩٩


  چاپ        ارسال به دوست

جوابیه سرپرست دی کلینیک و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی تدبیر

در پی درج خبری تحت عنوان " وضعیت بسیار نامطلوب کلینیک تدبیر/ کرونا را شوخی گرفته ایم " در کانال خبری ارومیه۲۴ ، دکتر عباس اسماعیلی ثانی سرپرست دی کلینیک و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی تدبیر گفت: احتراما ضمن تقدیر و تشکر از دقت نظر و نکته سنجی در خصوص حفظ سلامت و کرامت و توجه به سلامت هموطنان عزیز موارد ذیل جهت استحضار آن پایگاه خبری محترم و هموطنان عزیز و تنویر افکار عمومی اعلام می گردد.

با توجه به مراجعه حجم بالای بیماران بعد از شروع اپیدمی کرونا،در راستای حفظ سلامت عمومی و کنترل ازدحام مراجعین محترم تصمیم گرفته شد کوچه مشرف به کلینیک توسط نگهبان و موانع فیزیکی مسدود گردد و مراجعین به سمت داربست هایی که برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، علامت گذاری شده اند، هدایت گردند و ورود مراجعین به کلینیک، هر دقیقه ۱۲ نفر به تعداد باجه های پذیرش و صندوق توسط نگهبان انجام شود و بعداز صدور قبض، یک نفر پرسنل به منظور راهنمایی مراجعین به طبقه مورد نظر و رعایت فاصله اجتماعی در داخل و خارج از آسانسور، لحاظ گردیده است وهمچنین جهت رفع خرابی احتمالی آسانسورها ، یک نفر تعمیرکار نیز در نظر گرفته شده است.

جهت سرعت بخشیدن به صدور قبض و فرآیند نوبت دهی تاکنون اقدامات اصلاحی بسیاری از جمله نوبت دهی اینترنتی و تلفنی صورت گرفته است که باعث رضایتمندی بیماران گردیده است و همچنین حداکثر تا دو هفته آینده پرداخت الکترونیک نیز راه اندازی خواهد گردید که تاثیر بسزایی در کاهش زمان انتظار بیماران در باجه پذیرش خواهد داشت.

علی ایحال موارد مطرح شده به صورت عکس برای روشن شدن اذهان عمومی ارسال می شود.

در خاتمه به اطلاع می رساند کلینیک تدبیر در روز شنبه مورخه99.2.17 که اولین روز کاری بعد از چند روز تعطیلات رسمی بود با مراجعه تعداد زیادی از بیماران مواجه شد که به علت اعتراض شدید مراجعین در صف بیرون از کلینیک، پرسنل مجبور به اجازه ورود افراد بیشتری به داخل کلینیک شدند و عکس ارسالی به کانال خبری ارومیه ۲۴ مربوط به همان روز می باشد .


١٠:٤٨ - 1399/04/29    /    شماره : ٣١٨٧٠    /    تعداد نمایش : ٢٣٥



خروج